12/6/12

ΑΝΑΝΕΩΣΕ ΜΕ YAMAHA O LORENZO! ....


ΑΝΑΝΕΩΣΕ ΜΕ YAMAHA O LORENZO!
Τέλος στα σενάρια σχετικά με το μέλλον του έβαλε ο Jorge Lorenzo ο οποίος επέκτεινε τη συνεργασία του με τη Yamaha μέχρι και το 2014.

Τέλος στα σενάρια σχετικά με το μέλλον του έβαλε ο Jorge Lorenzo ο οποίος επέκτεινε τη συνεργασία του με τη Yamaha μέχρι και το 2014.


Η παραμονή του ήταν προτεραιότητα της ιαπωνικής εταιρείας, αλλά και δική του αφού δηλώνει απόλυτα ικανοποιημένος από τον εξοπλισμό (M1) που του παρέχει η ομάδα.


«Είμαι πολύ χαρούμενος που υπέγραψα με τη Yamaha για ακόμα 2 χρόνια. Έκαναν μεγάλες προσπάθειες για να με κρατήσουν στην εργοστασιακή ομάδα και γι' αυτό θέλω να ευχαριστήσω όλους όσοι είχαν εμπλοκή σε αυτό. Από το 2008 οπότε και ήρθα στην ομάδα μου συμπεριφέρονται όλοι ως μέλος της οικογένειας της Yamaha και για το λόγο αυτό μου αρέσει να δουλεύω μαζί τους», αναφέρει ο 25χρονος αναβάτης.

«Η παραμονή μου στη Yamaha ήταν πάντα η πρώτη μου επιλογή και για το λόγο αυτό είμαι πολύ χαρούμενος που αυτή η σημαντική διαπραγμάτευση είχε αίσιο τέλος. Τώρα μπορώ να αφοσιωθώ στο Πρωτάθλημα και αρχής γενομένης από τον αγώνα του Silverstone ανυπομονώ να τους ανταποδώσω την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν. Ανυπομονώ να κατακτήσουμε μαζί περισσότερα Πρωταθλήματα. Το όνειρό μου που είναι να κλείσω την καριέρα μου στη Yamaha είναι τώρα πιο κοντά από ποτέ στο να γίνει πραγματικότητα», πρόσθεσε.

Από την πλευρά του ο επικεφαλής της Yamaha Motor Racing, Lin Jarvis τόνισε: «Είναι εξαιρετικά νέα για τη Yamaha και για την αγωνιστική της ομάδα. Ο Jorge είναι μαζί μας από το 2008 και σε αυτήν την πρώτη 4ετία έχει πετύχει εξαιρετικά πράγματα, με αποκορύφωμα το Πρωτάθλημα που κατέκτησε το 2010. Η επέκταση του συμβολαίου του Jorge επιτρέπει σε αυτόν και στην ομάδα να αφοσιωθούν 100% στην πρόκληση του φετινού Πρωταθλήματος χωρίς περισπασμούς και επίσης να καταστρώσουν μαζί τα μελλοντικά πλάνα με στόχο την ενδυνάμωση της πετυχημένης συνεργασίας».

Ο Lorenzo έκανε το άλμα στη μεγάλη κατηγορία το 2008 μετά από 2 συνεχόμενα Πρωταθλήματα με την Aprilia στα 250cc. Εντάχθηκε στο δυναμικό της Yamaha που του εμπιστεύθηκε θέση στην εργοστασιακή της ομάδας, δίπλα στον Valentino Rossi.

Η συνύπαρξή τους δεν ήταν και η πλέον αρμονική, αλλά μεταξύ τους υπήρχε και υπάρχει αλληλοσεβασμός.

Φέτος συμπληρώνει 5 χρόνια με τα χρώματα της Yamaha και σε αυτό το διάστημα έχει φροντίσει να γίνει μέλος της πολύ κλειστής κοινωνίας των «Fantastic Four».

Mε τη Yamaha μετράει 20 νίκες, συνολικά 49 παρουσίες στο βάθρο, 20 pole positions, 13 ταχύτερους γύρους αγώνα και ένα Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, αυτό που κατέκτησε το 2010.

Φέτος έχει ξεκινήσει εντυπωσιακά τη σεζόν με 3 νίκες και 2 2ες θέσεις στους πρώτους 5 αγώνες της χρονιάς, αποτελέσματα που τον φέρνουν στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα.
Πηγη .e-go.gr

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best WordPress Themes