Του Νίκου Χρυσικόπουλου
Με την παρουσία 700 και πλέον πρακτόρων.....
της ΟΠΑΠ ΑΕ, η διοίκηση του Οργανισμού παρουσίασε χθες σε ειδική εκδήλωση στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού τη στρατηγική της εταιρείας για την επένδυσή της στο δίκτυο των πρακτορείων της.
Η παρουσίαση έγινε από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΠΑΠ κ. ΝτάμιανΚόουπ, τον Επικεφαλής του Δικτύου Λιανικής Γιαν Κάρας και τον Διευθυντή Δικτύου, Βαγγέλη Γιαννακάκη. Όπως αναφέρθηκε, το αμέσως προσεχές διάστημα, αντίστοιχες παρουσιάσεις θα πραγματοποιηθούν σε Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Λάρισα και Αθήνα, ούτως ώστε οι συνεργάτες του ΟΠΑΠ να αποκτήσουν ολοκληρωμένη εικόνα για το επενδυτικό πλάνο της εταιρείας.
Οι πράκτορες έμειναν απόλυτα ικανοποιημένοι από τα σχέδια του ΟΠΑΠ για επενδύσεις και νέα προϊόντα.
Τι ειπώθηκε στην παρουσίαση
*Αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα του ΟΠΑΠ η επένδυση στο δίκτυο των πρακτορείων, με στόχο την κοινή ανάπτυξή τους
*Οι επενδύσεις στο δίκτυο "απαντούν" στις εξελισσόμενες προσδοκίες των πελατών και τον εντεινόμενο ανταγωνισμό
*Η αμοιβαία ανάπτυξη ΟΠΑΠ και πρακτόρων βασίζεται κυρίως στην ανταπόκρισή τους στις ανάγκες και τις προσδοκίες των πελατών, μέσα σε ένα δυναμικό και μεταβαλλόμενο περιβάλλον.
*Το δίκτυο των πρακτορείων είναι η ραχοκοκαλιά και το πρόσωπο των δραστηριοτήτων του ΟΠΑΠ, παίζοντας βασικό ρόλο στην παροχή παιχνιδιών, την προσέλκυση και την εξυπηρέτηση των πελατών και τη συνολική εμπειρία τους. Η αγορά και οι ανάγκες αλλάζουν, ο ανταγωνισμός εντείνεται και οι πελάτες είναι πιο ενημερωμένοι και απαιτητικοί από ποτέ.
*Ζητούν ένα χώρο ψυχαγωγίας, που διαθέτει σύγχρονο ύφος, προσφέρει περισσότερες επιλογές, παρέχει αναβαθμισμένα προϊόντα και υπηρεσίες και αξιοποιεί νέες τεχνολογίες.
Για το λόγο αυτό, η στρατηγική πίσω από την επένδυση του ΟΠΑΠ στο δίκτυό του είναι η εξέλιξη των πρακτορείων και η μεταμόρφωσή τους σε σύγχρονους τοπικούς προορισμούς ψυχαγωγίας.
Σε τρεις πυλώνες
Η επένδυση στο δίκτυο των πρακτορείων αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα για την εταιρεία. Πρόκειται για κίνηση συνεπή με το Όραμα 2020, που προβλέπει την καθιέρωση του ΟΠΑΠ ως μια εταιρεία παγκόσμιας κλάσης στον κλάδο των τυχερών παιγνίων και της ψυχαγωγίας.
Παρά τη συνεχιζόμενη κρίση, αναφέρθηκε, ο ΟΠΑΠ υλοποιεί μια από τις μεγαλύτερές εν εξελίξει επενδυτικές και επιχειρηματικές πρωτοβουλίες στην Ελλάδα. Οι επενδύσεις στο δίκτυο παίζουν ρόλο-κλειδί για την ανάπτυξη του ΟΠΑΠ και των πρακτόρων του. Δημιουργούν αξία και οφέλη και τους καθιστούν πιο ανταγωνιστικούς και ελκυστικούς για τους πελάτες.
Ο ΟΠΑΠ εξελίσσει το δίκτυο του, επενδύοντας σε τρεις πυλώνες: τα προϊόντα και τις υπηρεσίες, το ίδιο το κατάστημα και την υποστήριξη του πράκτορα
Οι επενδύσεις στο δίκτυο έχουν ως στόχο τη διασφάλιση των προοπτικών αυτού του πολύτιμου πόρου.
Μέσα από τις επενδύσεις στο δίκτυο, οι οποίες εστιάζουν σε τρεις πυλώνες, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες, τα καταστήματα και την υποστήριξη στον πράκτορα ο ΟΠΑΠ προσφέρει στους πράκτορες του περισσότερες ευκαιρίες και εργαλεία για να προσελκύσουν πελάτες και να καλύψουν ακόμη και τις πιο υψηλές απαιτήσεις, μέσα σε ένα συνεχώς εξελισσόμενο, μεταβαλλόμενο και ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον.
Ένα χαρτοφυλάκιο προϊόντων και υπηρεσιών παγκόσμιας κλάσης για το δίκτυο του ΟΠΑΠ
Προτεραιότητα του ΟΠΑΠ είναι η ανάπτυξη ενός χαρτοφυλακίου παγκόσμιας κλάσης, με ελκυστικά, νέα και αναβαθμισμένα προϊόντα και υπηρεσίες προς όφελος του δικτύου του. Το μεγαλύτερο μέρος αυτής της επένδυσης θα πραγματοποιηθεί εντός του 2017, οπότε οι πράκτορες θα έχουν στη διάθεσή τους περισσότερα εργαλεία και ευκαιρίες για να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των πελατών τους, να αναπτύξουν τη συνολική δραστηριότητά τους και να ενισχύσουν τα έσοδά τους (για παράδειγμα, τα virtual games μπορούν να ενισχύσουν τα έσοδα βάσει δεδομένων της εταιρείας Inspired και παραδειγμάτων που αντλούνται από την αντίστοιχη εμπειρία της Ιταλικής αγοράς).
Το πλάνο
Ο ΟΠΑΠ θα προχωρήσει με τη σημαντική αυτή επένδυση στα προϊόντα και τις υπηρεσίες του, έως το δεύτερο εξάμηνο του 2018 για:
*Την αναβάθμιση του Πάμε Στοίχημα, του ιπποδρομιακού στοιχήματος, του ΚΙΝΟ και του ΤΖΟΚΕΡ
*Την εισαγωγή παιγνιομηχανημάτων (Slots), νέων υπηρεσιών πληρωμών μέσω Tora, virtualgames της Inspired και συσκευών αυτόματης εξυπηρέτησης SSBTs
* Την αναβάθμιση της πληροφοριακής υποδομής, ώστε να διευκολυνθεί η εξυπηρέτηση του πελάτη και η αναβάθμιση των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών
Έπειτα από την πρόσφατη αλλαγή στον κανονισμό για τα παιγνιομηχανήματα (Slots), η πλήρης αξιοποίηση των παιγνιομηχανημάτων – τόσο μέσα από ένα μεγάλο μέρος του δικτύου των πρακτορείων, όσο και μέσα από τα αποκλειστικά gaminghalls – αποτελεί ξεκάθαρη εταιρική προτεραιότητα για το 2017.
Μέχρι σήμερα, οι επενδύσεις που έχει κάνει ο ΟΠΑΠ για να αναβαθμίσει το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων και των υπηρεσιών τουέχουν δημιουργήσει επιπλέον τζίρο 500εκατ. Ευρώ και επιπλέον έσοδα ύψους 40 εκατ. Ευρώ για τους πράκτορες.
Επενδύσεις με επίκεντρο το κατάστημα
Η επένδυση στο δίκτυο γίνεται με επίκεντρο το ίδιο το κατάστημα, φέρνοντας το κατάλληλο κατάστημα στην κατάλληλη τοποθεσία και δημιουργώντας ένα ελκυστικό περιβάλλον που ενισχύει την εμπειρία του πελάτη στα πρακτορεία.
Ηανάπτυξη του δικτύου υλοποιείται βάσει εμπορικών και τεχνοκρατικών κριτηρίων, τα οποία ανταποκρίνονται στις ανάγκες και τις προσδοκίες της αγοράς και ωφελούν τόσο την εταιρεία όσο και τους πράκτορές της.
Ως μέρος μόνο της διαδικασίας βελτιστοποίησης του δικτύου και την αλλαγή τοποθεσίας 450 καταστημάτων δημιουργήθηκαν για τους πράκτορες αυξημένα έσοδα.
Με τις επενδύσεις και το πλάνο ανάπτυξης του δικτύου του ΟΠΑΠ, οι πελάτες επωφελούνται από την καλύτερη τοποθεσία των πρακτορείων, αλλά και το περιβάλλον τους που αναβαθμίζει την παικτική εμπειρία συνολικά.
Η διοίκηση του ΟΠΑΠ τόνισε πως ο Οργανισμός στέκεται δίπλα στους πράκτορες και τους στηρίζει στην προσπάθεια για αμοιβαία ανάπτυξη. Η επένδυση στο δίκτυο γίνεται και μέσα από την επέκταση του επιπέδου της εξυπηρέτησης προς τους πράκτορες.
Σήμερα, οι πράκτορες του ΟΠΑΠ έχουν πρόσβαση σε εξατομικευμένες υπηρεσίες υποστήριξης και εκπαίδευσης, μέσω ειδικευμένων ομάδων και τεχνολογικών εργαλείων, που προσθέτουν αξία και τους βοηθούν να εξυπηρετήσουν καλύτερα τους πελάτες τους, να αναβαθμίσουν τα πρακτορεία τους και να αναπτύξουν την επιχειρηματική τους δραστηριότητα.
To 2016, περισσότερα από 500 πρακτορεία συμμετείχαν στο πρόγραμμα RetailExcellence και σε εκπαιδεύσεις της εταιρείας, που συνέβαλαν στη δημιουργία επιπλέον προμηθειών 1,5 εκατ. Ευρώ για τα πρακτορεία αυτά.
Επιπρόσθετα, οι κεντρικές συμφωνίες του ΟΠΑΠ με προμηθευτές για εξοπλισμό και υπηρεσίες οδηγούν σε σημαντικές εξοικονομήσεις για τους πράκτορες. Νέες κεντρικές συμφωνίες για την ασφάλιση των πρακτορείων και την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος (εξοικονόμηση 32% για ένα μέσο πρακτορείο) δημιουργούν επιπλέον οικονομικά οφέλη για τους πράκτορες.