Ξανά δυο παγκόσμιοι πρωταθλητές στη McLaren....
Μετά την αποχώρηση του Χάμιλτον στα τέλη του 2012 η McLaren πέρασε δυο χρόνια ψάχνοντας για το νέο αστέρι. Έτσι "έκαψε" τους Πέρεζ και Μάγκνουσεν. Φέτος αποφάσισαν ν' αλλάξουν γραμμή πλεύσης και να ποντάρουν ξανά στην εμπειρία δυο παγκόσμιων πρωταθλητών των Μπάτον (2009) και Αλόνσο (2005, 2006).
Σε σήριαλ με πολλά επεισόδια εξελίχθηκε τελικά η ανακοίνωση του οδηγικού διδύμου της McLaren για το 2015. Σε σημερινή συνέντευξη Τύπου στην έδρα της ομάδας στο Πάραγκον ανακοινώθηκαν τα ονόματα των δυο οδηγών που θα αγωνιστούν με τα χρώματα της Βρετανικής ομάδας το 2015. Όπως αναμένονταν το δίδυμο είναι αυτό των Αλόνσο και Μπάτον, η βρετανική ομάδα πόνταρε στην εμπειρία των δυο παγκόσμιων πρωταθλητών. Ο 22χρονος Κέβιν Μάγκνουσεν που φέτος οδηγούσε για την ομάδα παραμένει στις τάξεις της σε ρόλο δοκιμαστή.Υπήρξαν έντονες παρασκηνιακές διαβουλεύσεις ωσότου καταλήξουν στην απόφαση αυτή. Αρχικά πέρασε καιρός ωσότου συμφωνήσουν με τον Αλόνσο. Όπως προκύπτει από το ρεπορτάζ μας θα πάρει περίπου 32 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο. Ο Ισπανός δυσκολεύτηκε αρκετά να πάρει απόφαση να φύγει από τη Ferrari αλλά και να συμφωνήσει με τη McLaren. Βλέπετε η προηγούμενη συνεργασία του με την ομάδα το 2007 ήταν εκρηκτική. Από τη στιγμή που ο Αλόνσο συμφώνησε ο Ρον Ντένις έβλεπε τον προϋπολογισμό της ομάδας όσον αφορά στους οδηγούς να ξεφεύγει αν αποφάσιζε όπως φάνταζε λογικό να κρατήσει και το Μπάτον. Σημειώστε εδώ πως το 2014 μετά την αποχώρηση της Vodafone ήταν μια χρονιά με περιορισμένα έσοδα για την McLaren. Η απουσία κεντρικού χορηγού από το μονοθέσιο της ομάδας είναι εμφανής.
Ο Ρον Ντένις θέλοντας να κάνει κάποια οικονομία (;) και ενώ ταυτόχρονα δεν έχει κάποια ιδιαίτερη εκτίμηση στο Μπάτον ήθελε να δώσει αυτή τη θέση στο Μάγκνουσεν. Εντελώς αντίθετη όμως ήταν η απόφαση των υπολοίπων μετόχων της εταιρείας αλλά και της Honda που από το 2015 θα προμηθεύει με μονάδες ισχύος τη βρετανική ομάδα.
Ο Μπάτον έχει αναπτύξει μια ιδιαίτερα καλή σχέση με τους Ιάπωνες αγωνιζόμενος με τους κινητήρες τους από το 2003 - 2008. Παράλληλα η συμβία του Τζέσικα Μιτσιμπάτα, Γιαπωνέζα (τοπ μόντελ) τον έχει βοηθήσει στο να κατανοήσει την κουλτούρα του λαού της. Όπως και να έχει η Honda ήθελε Μπάτον.
Φωτογραφία από τη σημερινή συνέντευξη Τύπου στο Πάραγκον της McLaren. Διακρίνονται από αριστερά: Αράι (Honda), Μπάτον, Μάγκνουσεν, Αλόνσο και ο Ρον Ντένις.
ΠΗΓΗ