30/6/12

"Ο Μπαλοτέλι είναι Παναθηναϊκός"



Η πρώην σύντροφος του Μάριο Μπαλοτέλι, η ελληνίδα Μπέτυ Κουράκου, αποκάλυψε την ποδοσφαιρική προτίμηση του "Σούπερ Μάριο" από Ελλάδα ενώ χαρακτήρισε τον Ιταλό καλύτερο παίκτη από τον Τζιμπρίλ Σισέ.


 
 
 "Είναι πολύ καλό παιδί, τα media τον έχουν αδικήσει. Ευχάριστος, τσαμπουκάς, άνθρωπος με θετική ενέργεια και ωραίος τρελός. Αυτό μου άρεσε η τρέλα του. Ταιριάζαμε σε αυτό. Του έλεγα "που θα πάμε" και μου απαντούσε "πάμε στο λούνα παρκ". Το ευχαριστιόμασταν σαν παιδιά", δήλωσε η πρώην κυρία Μπαλοτέλι για το νέο "εθνικό ήρωα" των Ιταλών μετά τον ημιτελικό με τη Γερμανία.

 Στη συνέχεια των αποκαλύψεων της στην εφημερίδα "Live Sport" για τον "Σούπερ Μάριο", Μπέτυ Κουράκου είπε: "του αρέσουν πάρα πολύ τα ταξίδια, η μουσική, η μόδα και τα ρούχα. Και σε διαβεβαιώνω ότι επειδή έχω συναντηθεί και με τον Σισέ, ο Μάριο έχει πολύ καλύτερο στιλ και γούστο από τον Τζιμπρίλ και είναι και καλύτερος παίκτης".

Το πιο "καυτό" όμως κομμάτι της συνέντευξης ήρθε όταν το μοντέλο από την Ελλάδα αναφέρθηκε στις ποδοσφαιρικές προτιμήσεις του άσου της Μάντσεστερ Σίτι. "Θεωρεί καλύτερο παίκτη του κόσμου τον Μέσι και εκτιμά τον Ρονάλντο, αν και δεν του αρέσει η συμπεριφορά του μέσα στο γήπεδο. Και ασφαλώς από την Ελλάδα υποστηρίζει τον Παναθηναϊκό. Δεν ξέρω πως, μάλλον από το Τσάμπιονς Λιγκ. Και πάντα του έκανα πλάκα, γιατί εγώ είμαι Ολυμπιακάρα"!
Πηγη contra.gr


 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best WordPress Themes