Οπως παραδέχτηκε ο επικεφαλής του τμήματος επικοινωνίας της UEFA, Ντέιβιντ Φάρελι την
τελευταία διετία γίνεται μια γιγάντια προσπάθεια για την αναβάθμιση της
δεύτερης τη τάξει διασυλλογική διοργάνωσης που γίνεται υπό την αιγίδα της
ομοσπονδίας.
Ετσι, μετά την επιτυχία που είχε το περυσινό media workshop
για τους συλλόγους που συμμετείχαν στοchampions league,
αποφασίστηκε από την ευρωπαϊκή ομοσπονδία να ακολουθηθεί το ίδιο παράδειγμα και
για τους συλλόγους που μετέχουν στη φάση των ομίλων του Europa League.
Το διήμερο 5-6 Σεπτεμβρίου βρέθηκαν στα κεντρικά γραφεία της
UEFA στη Νιόν της Ελβετίας εκπρόσωποι των τμημάτων επικοινωνίας των 48 συλλόγων
που μετέχουν στη φάση των ομίλων του Europa League.
Κυρίαρχο θέμα συζήτησης στο πρώτο workshop για το Europa
League ήταν η αναβάθμιση της διοργάνωσης σε όλους τους τομείς και οι αυξημένες
απαιτήσεις που υπάρχουν από τους συλλόγους. Στην εφετινή διοργάνωση μετέχουν
ομάδες από 27 χώρες γεγονός που της επιτρέπει να χρησιμοποιεί τον προσδιορισμό
“Europa” και αυτός να τη χαρακτηρίζει κυριολεκτικά…
Η σταδιακή αναβάθμιση της διοργάνωσης αποδεικνύεται από το
γεγονός ότι η ευρωπαϊκή ομοσπονδία φροντίζει να εξασφαλίσουν την παρουσία τους
στη φάση των ομίλων ολοένα και περισσότεροι σύλλογοι που θα εκπροσωπούν
περισσότερες χώρες. Ετσι, για παράδειγμα οι ομάδες που θα κατακτούν το Kύπελλο
στις χώρες της κατάταξης 1-12 της ειδικής βαθμολογίας της UEFA θα έχουν
εξασφαλισμένη την παρουσία τους στη φάση των ομίλων.
Επιπλέον θα υπάρχει και ένα πολύ σημαντικό μπόνους για τον
νικητή της, το οποίο θα είναι η συμμετοχή στο Champions League της επόμενης
περιόδου! Ο πρώτος νικητής που ενδέχεται να επωφεληθεί απ’ το συγκεκριμένο
μπόνους θα είναι ο κάτοχος του τροπαίου της επόμενης αγωνιστικής περιόδου
(2014-15) της οποίας ο τελικός του Europa League θα διεξαχθεί στη Βαρσοβία.
Το σχέδιο της UEFA έχει δρομολογηθεί και από τη στιγμή που
ακολουθείται το επιτυχημένο μοντέλο του Champions League, είναι βέβαιο ότι και
το Europa League θα αποκτήσει σύντομα ανάλογη αίγλη. Ιδιαίτερα από τη στιγμή
που μέσω της κεντρικής εμπορικής διαχείρισης γίνονται σημαντικές προσπάθειες να
αυξάνονται ολοένα και περισσότερο τα έσοδα. Στόχος μεταξύ άλλων είναι να
καταστεί η διοργάνωση σχετικά ελκυστική ακόμη και για τις ομάδες των “μεγάλων”
πρωταθλημάτων.