Πώς μια παιδική απορία φιλοδοξεί να αλλάξει την αστική μετακίνηση ...
Η κατάλληλη πρόκληση στον κατάλληλο άνθρωπο οδηγεί στην καινοτομία και το πρωτότυπο. Κάπως έτσι ξεκίνησε η διαδρομή του Ryno Monowheel, ενός ηλεκτρικού μονόροδου που ξεφεύγει από τη λογική
Ο Chris Hoffmann είναι ένας εφευρέτης και δημιουργός, σχεδιαστής ειδών εργοστασιακού εξοπλισμού αλλά και με 15 χρόνια εμπειρίας στον σχεδιασμό οχημάτων και κινητήρων.
Κατεβάζει γρήγορα τις ιδέες του στο χαρτί όπου δημιουργεί το σχήμα του εκάστοτε οχήματος, με τέτοιο τρόπο ώστε να γίνεται λειτουργική και το ίδιο γρήγορη και η κατασκευή του. Συνδυάζει την πρωτοπορία με την ευκολία στην εκτέλεση.
Ο Chris Hoffmann είναι ένας εφευρέτης και δημιουργός, σχεδιαστής ειδών εργοστασιακού εξοπλισμού αλλά και με 15 χρόνια εμπειρίας στον σχεδιασμό οχημάτων και κινητήρων.
Κατεβάζει γρήγορα τις ιδέες του στο χαρτί όπου δημιουργεί το σχήμα του εκάστοτε οχήματος, με τέτοιο τρόπο ώστε να γίνεται λειτουργική και το ίδιο γρήγορη και η κατασκευή του. Συνδυάζει την πρωτοπορία με την ευκολία στην εκτέλεση.
Από εκείνη τη στιγμή ξεκινά και το στοίχημα για τον ίδιο καθώς ακολουθεί η εξέλιξη και οι βελτιώσεις. Αυτές άλλοτε οδηγούν το project στο καλάθι των αχρήστων για μια νέα έναρξη και άλλοτε την απογειώνουν.
Με αυτά τα δεδομένα η επιθυμία του γιου του Chris Hoffmann για ένα όχημα με έναν τροχό τον έβαλαν σε μια δημιουργική περιπέτεια που κατέληξε στο μοναδικό αυτό όχημα. Ένα μηχανοκίνητο μονόροδο που ανατρέπει όχι μόνο τα δεδομένα της μετακίνησης αλλά και της μέχρι τώρα αντίληψης περί ισορροπίας και λειτουργικότητας.
Το Ryno monowheel διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα και γύρω από αυτόν μια σειρά από γυροσκόπια και αισθητήρες που κάνουν εφικτή την κίνηση αλλά και την αλλαγή κατεύθυνσης, όπως φαίνεται και στο video.
Η συμμετοχή του οδηγού είναι απαραίτητη όπως και η προσαρμογή του στις απαιτήσεις του οχήματος που χρειάζεται τις μετατοπίσεις του βάρους του για να κινηθεί προς κάθε κατεύθυνση. Από εκεί και μετά τα πράγματα είναι απλά.
Το όχημα ισορροπεί μόνο του όταν δεν εφαρμόζεται κάποια δύναμη επάνω του και κινείται όταν ο οδηγός το αποφασίσει. Το μικρό του βάρος επιτρέπει την μεταφορά του και την είσοδό του σε κάποιο μέσο μαζικής μεταφοράς ώστε το Ryno να γίνει το μεταφορικό του "τελευταίου χιλιομέτρου".
Ακόμη δεν έχει βρεθεί ο δρόμος για την μαζική του παραγωγή και η εξέλιξή του συνεχίζεται στο Portland του Oregon όπου διαμένει ο εφευρέτης –σχεδιαστής. Η επαναστατική δημιουργία πάντως τραβά τα βλέμματα όπου κι αν κινηθεί και με την άνθιση των οχημάτων του είδους είναι πολύ πιθανό να το συναντήσουμε κάποια στιγμή σε κάποια από τις γνωστές εκθέσεις και λίγο αργότερα να το δούμε να κυκλοφορεί γύρω μας…
Δείτε το video όπου λύνονται οι απορίες αλλά δημιουργούνται και άλλες τόσες…