18/5/13

Μουρίνιο: «Η χειρότερη μου σεζόν» ....


Ως τη χειρότερη σεζόν της καριέρας του χαρακτήρισε τη φετινή ο Ζοζέ Μουρίνιο, μετά και την απώλεια του Κυπέλλου.
Ο Πορτογάλος τεχνικός πάντως δεν άφησε ξεκάθαρο για το αν θα φύγει το καλοκαίρι από τον πάγκο της Ρεάλ Μαδρίτης αφού όπως τόνισε υπάρχει συμβόλαιο σε ισχύ.
«Αυτή είναι η χειρότερη σεζόν της καριέρας μου. Για πολλούς προπονητές θα ήταν μία καλή σεζόν, αλλά για μένα είναι η χειρότερη. Πάντα εμφανιζόμουν στον Τύπο κάθε φορά που φέρναμε ισοπαλίες ή χάναμε. Η φετινή σεζόν ήταν μία αποτυχία, αλλά οι πρώτες δύο χρονιές μου ήταν επιτυχημένες».
Σε ερώτηση για το μέλλον του απάντησε: «Έχω συμβόλαιο και αυτό έχει ισχύ για άλλα τρία χρόνια. Δεν έχω μιλήσει ακόμα με τον πρόεδρο για το μέλλον μου.»
Τέλος, για το παιχνίδι είπε: «Δε νομίζω πως η Ατλέτικο άξιζε το τρόπαιο, αλλά το πήρε. Είχαμε δύο καθαρές φάσεις για γκολ και τρία δοκάρια. Γι’ αυτό θεωρώ πως ήταν άδικο. Ο τερματοφύλακας της Ατλέτικο ήταν φανταστικός, αλλά και τυχερός».

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best WordPress Themes