2/10/12

«Μισώ που δεν μπορώ να είμαι φυσιολογικός»!


Ο ΖΟΣΕ ΜΟΥΡΙΝΙΟ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥ ΖΩΗ
«Μισώ που δεν μπορώ να είμαι φυσιολογικός»!


Ο Ζοσέ Μουρίνιο προσπαθεί να πείσει πως η εικόνα που βγάζει στα 90λεπτά αγώνα δεν έχει καμία σχέση με την υπόλοιπη ζωή του.
Ο Πορτογάλος προπονητής της Ρεάλ Μαδρίτης εξηγεί, σε μια πιο... προσωπική συνέντευξη που παραχώρησε στο CNN, πως ο κόσμος καλά κάνει και τον κρίνει βάσει όσων βλέπει στο γήπεδο, αλλά ο ίδιος είναι κάτι άλλο, το οποίο φυσικά κρατά για τον εαυτό του και τους ανθρώπους που έχει γύρω του.
Παράλληλα, δηλώνει πως μισεί την προσωπική του ζωή, γιατί δεν μπορεί να είναι φυσιολογικός, αλλά δεν θα άλλαζε με τίποτα την προπονητική, την οποία σκοπεύει να ασκεί για 20 με 25 χρόνια ακόμα!

«Μισώ την προσωπική μου ζωή. Μισώ που δεν μπορώ να είμαι ένας φυσιολογικός πατέρας που πάει να δει τον γιο του να παίζει ποδόσφαιρο, όπως οι υπόλοιποι πατεράδες. Πάω να δω ένα παιχνίδι που παίζουν οι μικροί και ο κόσμος έρχεται για φωτογραφίες, για αυτόγραφα, για να με προσβάλουν, ακόμα και για να βρίσουν τον 12χρονο γιο μου» ήταν οι πρώτες ατάκες του Μουρίνιο που σχολιάστηκαν...
Στη συνέχεια κλήθηκε να μιλήσει για τη φήμη του κακού που έχει... «Νομίζω πως είναι φυσιολογικό γιατί ο κόσμος θεωρεί πως με ξέρει, αλλά δεν με ξέρει. Ο κόσμος ξέρει τον προπονητή και κυρίως τον προπονητή των 90 λεπτών που διαρκεί ο αγώνας. Και σε αυτά τα 90 λεπτά δεν είμαι εκεί για να διασκεδάζω. Πρέπει να κάνω τη δουλειά μου. Πρέπει να νικήσω. Είμαι εκεί με την ομάδα μου για να προσπαθήσουμε να νικήσουμε. Εμεί εκεί και ζω το παιχνίδι σαν να είναι το τελευταίο στην καριέρα μου! Ο κόσμος λοιπόν με κοιτάει και βλέπει όσα θέλει να δει. Μετά ακολουθεί η συνέντευξη Τύπου και είναι ένα άλλο μέρος που με ξέρουν κάποιοι. Στη συνέντευξη Τύπου γίνεται ακόμα ένας αγώνα», είπε.

 Και επέμεινε πως είναι εντελώς διαφορετικός άνθρωπος από αυτόν που παρουσιάζουν τα media. «Ο κόσμος δεν με γνωρίζει ως φίλο, ως οικογενειάρχη, ως προπονητή της ομάδας μου. Δεν ξέρει τι σχέσεις έχω με τους ανθρώπους του συλλόγου. Έτσι λοιπόν δεν μπορώ να παραπονεθώ και να λέω πως ο κόσμος κάνει λάθος και πως με κοιτάει με στραβό μάτι», ανέφερε.
Παρότι πάντως το προσωπικό κόστος είναι τεράστιο, όπως ο ίδιος λέει, δηλώνει πως θέλει να είναι προπονητής για τις επόμενες δύο δεκαετίες... «Θα μου άρεσε να είμαι με την οικογένειά μου και να περπατάω στον δρόμο σαν ένας φυσιολογικός άνθρωπος, αλλά δεν μπορώ. Στην προσωπική μου ζωή όμως, είμαι διαφορετικός και αυτό το κρατάω για τον εαυτό μου και τους ανθρώπους που είναι δίπλα μου. Και όταν ολοκληρωθεί η καριέρα μου ελπίζω να έχω λίγα χρόνια ακόμα να ζήσω σαν φυσιολογικός άνθρωπος, γιατί θέλω να τελειώσω στα 70 με 75 μου».
Όσο για τις φήμες που τον θέλουν να πηγαίνει είτε στη Γιουνάιτεντ είτε στη Σίτι απάντησε: «Έχω τέσσερα χρόνια συμβόλαιο με τη Ρεάλ. Το υπέγραψα και όταν το έκανα ήθελα να μείνω στη Ρεάλ και αυτή τη στιγμή δεν σκέφτομαι καμία άλλη ομάδα. Λέω όμως ανοιχτά πως για πολλούς λόγους, μετά τις Ρεάλ Μαδρίτης, Ίντερ, Ιταλία, Ισπανία, Τσέλσι, Αγγλία, Πόρτο, Πορτογαλία, το επόμενο βήμα μου θα είναι η Αγγλία. Απλά δεν ξέρω πότε... Δεν έχω ιδέα πότε θα γίνει και τώρα είμαι χαρούμενος που είμαι στην καλύτερη ομάδα του κόσμου».
Και έκλεισε δείχνοντας τον απεριόριστο σεβασμό που τρέφει για τον Σερ Άλεξ Φέργκιουσον... «Τον αποκαλώ «αφεντικό» γιατί είναι το αφεντικό των προπονητών και ελπίζω πως όταν επιστρέψω στο αγγλικό ποδόσφαιρο θα είναι ακόμα στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ».
Επιμέλεια: Δήμητρα Σώκου
Πηγη sentragoal.gr

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best WordPress Themes