10/2/12

ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ και ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ



Πριν λίγα χρόνια, στην Ελλάδα αποσύρθηκε από την τηλεόραση
η διαφήμιση μιας πολύ γνωστής ασφαλιστικής εταιρείας για τον
εξής λόγο: παρουσίαζε ένα μικρό κοριτσάκι να τρέχει προς τη 
μητέρα που ήταν έτοιμη να το αγκαλιάσει σφιχτά. Μετά από την
εξέταση του φιλμ ανακαλύφθηκε η ύπαρξη
εμβόλιμων καρέ 
όπου είχαν σκηνές πολέμου με νεκρούς και τραυματίες με 
πρόσωπα παραμορφωμένα κτλ. Η «Επιτροπή Ελέγχου 
Διαφημίσεων» αποφάνθηκε πως τα παρεμβαλλόμενα καρέ, 
δημιουργούσαν ένα αίσθημα ανασφάλειας και φόβου στο 
θεατή, προκειμένου να νιώσει την ανάγκη ασφάλισής του από 
τη συγκεκριμένη ασφαλιστική εταιρεία.


Τα μηνύματα αυτά δεν είναι τίποτε άλλο, παρά μηνύματα που εκπέμπονται την ώρα που «παίζεται» 
και ακούγεται ο δίσκος ή η κασέτα ή η κινηματογραφική -- τηλεοπτική ταινία, χωρίς να ακούγονται 
ή να βλέπονται συνειδητά, συλλαμβάνονται όμως και γίνονται αντιληπτά από το υποσυνείδητο. Γιατί 
το μήνυμα που στέλνεται στον ακροατή ή θεατή χωρίς καν να το αντιληφθεί με τις αισθήσεις του 
άμεσα. Οπότε η ενσυνείδητη γνώση και θέλησή του μη διακρίνοντάς το δεν μπορεί να το αναλύσει, 
να το κρίνει έτσι ώστε να το δεχθεί ή να το απορρίψει. Ωστόσο αυτό έχει καταγραφεί μυστικά στο 
υποσυνείδητο, σαν σε κάποιο αρχείο στον υπολογιστή μας. Έτσι με αυτόν τον τρόπο, έχουμε σαφώς 
παραβίαση της ελευθερίας, της λογικής, της συνείδησης και τέλος της όλης προσωπικότητας του 
ατόμου. Είναι μια αθέμιτη μέθοδος με την οποία επιχειρείται και στο τέλος εύκολα κατορθώνεται η 
λεγόμενη πλύση εγκεφάλου, όπως θα διαπιστώσουμε παρακάτω. 

Τα υποσυνείδητα μηνύματα μεταδίδονται με κάθε μέσο, ακουστικό, οπτικό ή και έντυπο ακόμη.
το υποσυνείδητο δέχεται εικόνες και παραστάσεις που το μάτι αδυνατεί να συλλάβει. Για 
παράδειγμα τα εξώφυλλα των δίσκων πάντοτε έχουν κάτι να πουν, ανεξάρτητα απ' το αν είναι 
μια συγκεκριμένη φωτογραφία ή ένα αφηρημένο σχήμα. Αν προσέξετε καλά θα δείτε πως μέσα 
από διάφορες συνθέσεις, σχηματισμούς και χρωματισμούς, δεν λείπουν αναποδογυρισμένα τρίγωνα, 
πυραμίδες, μαγικοί κύκλοι, κι ένα σωρό άλλα σύμβολα σατανισμού και μαγείας. Μια βόλτα σε κάποιο 
κοντινό σας δισκοπωλείο θα σας πείσει για όλα τα παραπάνω.

Η Βουλή των αντιπροσώπων των ΗΠΑ ψήφισε το 1982 νομοσχέδιο το οποίο υποχρεώνει τις 
δισκογραφικές εταιρείες να αναφέρουν στα εξώφυλλα των δίσκων τους, την ύπαρξη τέτοιων 
μηνυμάτων.

Το 1983 η γερουσία του Άρκανσο των ΗΠΑ ψήφισε παρόμοιο νομοσχέδιο, το οποίο επιπλέον 
υποχρεώνει τις εταιρείες να γράφουν στο εξώφυλλο των δίσκων του, το περιεχόμενο των 
υποσυνείδητων μηνυμάτων που περιέχουν.

Το Βέλγιο απαγόρευσε εντελώς όλη αυτή την τεχνολογία ως την πιο ύπουλη και επικίνδυνη 
εισβολή στην ιδιωτική ζωή, με τιμωρία πάνω από 1 έτος φυλάκιση και πρόστιμα πάνω από 
10.000 φράγκα.



 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best WordPress Themes